کم شدن آب بدن می تواند که آیا سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار
نوشته شده توسط : rshaole

کم شدن آب بدن می تواند که آیا سطح کراتینین را تحت تاثیر قراردر واقع، یک زمان کوتاه سطوح کراتینین به خاطر کم آبی ایجاد می شود. اما شما باید بدانید که بسیاری از عوامل هستند که منجر به اثرگذاری بر سطح کراتینین وجود دارد، بنابراین شما باید بدانید که سطح بالای کراتینین و کم آبی هر گونه رابطه؟ شما باید یک تشخیص اضافی است.

علت اصلی افزایش سطح کراتینین چیست؟ عوامل غیر پاتولوژیک کراتینین، شما باید انجام دهید برای تغییر زندگی است. اگر عوامل پاتولوژیک منجر کراتینین، در حال حاضر شما باید برای انجام اقدامات لازم برای کنترل سطح کراتینین.

چه عواملی ممکن است سطح کراتینین افزایش می دهد؟ در علاوه بر این به کلیه و کم آبی بدن، شرایط دیگر ممکن است افزایش در کراتینین سرم می شود، از جمله نارسایی احتقانی قلب، خونریزی بیش از حد منجر به شوک، نقرس، ورزش، آسیب های عضلانی.

چگونه به طور موثر سطح کراتینین را کنترل کند؟

در هر صورت، برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی، اگر آنها می خواهند سطح بالای کراتینین به طور دائم کاهش ،، آنها باید درمان شود کلیه ها، بازگرداندن عملکرد کلیه به منظور دستیابی به این هدف است. بیمارستان ما دارای یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی.

درمان با استفاده از طب سنتی چینی و تجهیزات پزشکی مدرن غربی برای دریافت بهترین درمان برای درمان بیماری مزمن کلیه است. در این درمان، بسیاری از داروهای مختلف چینی استفاده می شود، که در شرایط مختلف از بیمار مبتلا به این بیماری است. و طبیعت از محصولات، پس از آن امن است. این می تواند رگ های خونی، ضد التهاب، ضد انعقاد و تخریب از مواد سمی به منظور پیشرفت در مسدود کردن فیبروز کلیوی، آسیب دیده را ترمیم کلیه ها، کاهش عملکرد کلیه قابلیت بازیافت، هدف از بازسازی ساختار اصلی از کلیه گسترش دهد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: طب چینی,کراتینین,کم شدن آب بدن ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: